تصویر پمپ لجن کش (XSP 16.2-22/1.5 I)

پمپ لجن کش (XSP 16.2-22/1.5 I) Stainless steel submersible sewage pump

الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق فاضلابی (لجن کش) فلوتر دار با بدنه ی چدن و استیل و حداکثر دبی 270 لیتر بر دقیقه و حداکثر ارتفاع 22 متر و توان 1.5 کیلو وات در مدل تکفاز با کاربرد انتقال فاضلاب و لجن و آب کثیف و دارای ناخالصی از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی، معدنی و ساختمانی قابل استفاده می باشد.

کد کالا: 460351151000

products.sharing

الکترو پمپ های لجن کش از نوع پمپ های سانتریفیوژ جهت انتقال سیالاتی همراه با ذرات جامد و معلق مثل آب های گل آلود و فاضلاب های صنعتی و خانگی، مایعات حاوی ذرات معلق و الیاف های بلند که این نوع پمپ ها برای آبهای آلوده، آبهای گل آلود و سیالاتی که دارای ذرات سایشی و غیره هستند مناسب استفاده می باشند، که به صورت مستغرق درون سیال قرار می گیرند . سری xsp با پوسته چدن و استیل و در برخی تمام استیل از مقاومت و کارکرد بالایی در پروژه های خانگی ساختمانی صنعتی و کارخانجات و تصفیه فاضلاب برخوردار است . 

به پمپ های لجن کش بعضی اوقات پمپ غلیظ کش, پمپ فاضلابی, الکترو پمپ دوغاب یا اسلاری و پمپ گل کش نیز نام می برند. 

هر پمپ لجن کش که دارای یک پمپ گریز از مرکز (سانتریفیوژ) که دارای یک محور عمودی می باشد و یک موتور الکتریکی داخل هر پمپ لجن کش نیز موجود می باشند که محور پمپ را به حرکت در می آورد و انرژی جنبشی محرکی برای انتقال سیال (مایعات) را بوجود می آورد. 

سیم پیچ از نوع مسی که برخی کارخانجات تولید کننده از آلومینیوم برای سیم پیچی بدلیل قیمت پایین تر استفاده می کنند و محافظ حرارتی کار شده در آن باعث طول عمر بالا و راندمان کاری بهتری در کلیه مصارفی که در قسمت کاربرد ها به آن اشاره شده کار شده است 

 با توجه به سیستم خنک کنندگی این نوع پمپ ها توسط آب باید در چاه هایی نصب گردند که در آن غرق شوند. خشک کار کردن پمپ آب کف کش موجب سوختن موتور آن می گردد. 

 در پمپ های آب لجن کش موتور به پروانه ای که داخل یک محفظه قرار دارد، متصل شده است و با ورود مایعات به داخل پمپ، پروانه ها شروع به چرخش کرده و ماده سیال را حرکت می دهند و باعث تخلیه آن می شوند. برای انتخاب یک پمپ مناسب، به کاربرد پمپ آب لجن کش و نوع چاه خود و همچنین حداکثر عمق غوطه وری توجه داشته باشید و همچنین شفت این نوع محصول از جنس استینلس استیل می باشد .قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور پمپ و قسمت مکانیکی که تاثیر خیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ لجن کش می گذارد پروانه پمپ و روتور می باشد که از استاندارد های روز اروپا پیروی می کند. 

کاربرد :

  1. انتقال فاضلاب خانگی ، صنعتی ، کشاورزی ، معدنی ، بیمارستانی ، شهری
  2. تصفیه آب و فاضلاب و پساب ، سپتیک
  3. انتقال پساب های بیولوژیکی و تخلیه حوضچه های هوازی و بی هوازی و لجن فعال
  4. مورد استفاده درپروژه های شهرداری ، آب و فاضلاب و فاضلاب هتل ها ، رستوران ها ، آشپزخانه ها ، ساختمان های تجاری ، اداری ، مسکونی ،صنایع و پساب کارخانه های تولیدی و محیط های شیمیایی
  5. انتقال آب های کثیف و گل آلود حاوی ماسه های ریز و ساینده از گودال ها ، چاه ها ، رودخانه ، نهر و جویبار ها

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 022
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 016.2
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 40 درجه سانتی گراد
قطر دهانه خروجی (INCH) 0.062
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه چدن ضد زنگ (HT200)
جنس شفت استیل
وزن با جعبه (kg) 27.6
کاربرد 1 کشاورزی
کاربرد 2 صنعتی
توان (HP) 002
توان (KW) 001.5
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور B
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP68
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها