تصویر پمپ لجن کش (80WQ 30-30-5.5)

پمپ لجن کش (80WQ 30-30-5.5) submersible sewage pump

الکترو پمپ چرخ دنده ای مستغرق فاضلابی (لجن کش) 3 اینچ با پروانه دوکاناله و بدنه ی چدن ضد زنگ و حداکثر دبی 47 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع 36 متر و توان 5.5 کیلو وات در مدل سه فاز و موتور 2 پل 2850 دور و کاربرد انتقال فاضلاب و لجن و آب کثیف و دارای ناخالصی از عمق ، چاه ، استخر ، آبگیرها در مصارف کشاورزی، خانگی، باغبانی، صنعتی، معدنی و ساختمانی قابل استفاده می باشد .

کد کالا: 460341193000

products.sharing

الکتروپمپ های لجن کش از نوع ­­­­­­­­­پمپ های سانتریفیوژ مستغرق جهت انتقال سیالاتی حاوی ذرات جامد و سایشی و معلق و الیاف های بلند مثل آب های گل آلود و فاضلاب های صنعتی و خانگی استفاده می شود . که به صورت مستغرق درون سیال قرار میگیرد . سری WQ با پوسته چدن ضد زنگ از مقاومت و کارکرد بالایی در پروژه های صنعتی و کارخانجات شتصفیه فاضلاب برخوردار است .

      

این سری از محصولات لیو با موتور سه فاز دارای بالاترین راندمان کاری در میان الکتروپمپ های مستغرق موجود در سبد کالایی لیو می باشد که می تواند خیال تمامی کارخانجات و شرکت های تولیدی و صنعتی را جهت استفاده در سیستم های انتقال فاضلاب و آب کثیف بی نیاز کند . همچنین با توجه به نوع طراحی پروانه ها از نوع دو کاناله قابلیت انتقال سیالات دارای ناخالصی بالا را طبق اطلاعات مندرج در دفترچه و کاتالوگ را دارا می باشد .

       

از پمپ های لجن کش بعضی اوقات پمپ غلیظ کش, پمپ فاضلابی, دوغاب یا اسلاری و گل کش نیز نام می برند.

هر پمپ لجن کش که دارای یک پمپ گریز از مرکز (سانتریفیوژ) با محور عمودی و یک موتور الکتریکی می باشد که محور پمپ را به حرکت در می آورد و انرژی جنبشی محرکی برای انتقال سیال ایجاد می کند.

سیم پیچ از نوع مسی که برخی کارخانجات تولید کننده از آلومینیوم برای سیم پیچی بدلیل قیمت پایین تر استفاده می کنند و محافظ حرارتی کار شده در آن باعث طول عمر بالا و راندمان کاری بهتری در کلیه مصارفی که در قسمت کاربرد ها به آن اشاره شده کار شده است .

با توجه به نوع کارکرد ، موتور به دو دسته ی پمپ های لجن کش دو پل و چهار پل تقسیم بندی می شوند. پمپ آب لجن کش چهار پل با دور موتور 1450 در دقیقه، توانایی کار به صورت دائمی را دارد و پمپ های لجن کش دو پل با 2900 دور در دقیقه توان کار کردن را در بالاترین راندمان کاری دارند.

 با توجه به سیستم خنک کنندگی این نوع پمپ ها توسط آب باید در چاه هایی نصب گردند که در آن غرق شوند. خشک کار کردن پمپ آب کف کش موجب سوختن موتور آن می گردد.

در پمپ های آب لجن کش موتور به پروانه ای که داخل یک محفظه قرار دارد، متصل شده است و با ورود مایعات به داخل پمپ، پروانه ها شروع به چرخش کرده و ماده سیال را حرکت می دهند و باعث تخلیه آن می شوند. برای انتخاب یک پمپ مناسب، به کاربرد پمپ آب لجن کش و نوع چاه خود و همچنین حداکثر عمق غوطه وری توجه داشته باشید و همچنین شفت این نوع محصول از جنس استینلس استیل 2CR13 می باشد که مقاومت زیادی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی و ساییدگی را دارد . قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور پمپ و قسمت مکانیکی که تاثیر خیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ کف کش می گذارد پروانه پمپ و روتور می باشد که از استاندارد های روز اروپا پیروی می کند . ضمناً با توجه به استفاده از رنگ اپوکسی مخصوص (رنگ مخصوص بدنه کشتی ) در تمام قطعات چدنی برای مقاومت بیشتر در مقابـل خـوردگی و زنگ زدگـی از طول عمر بالایی برخوردار است .

وزن کم نسبت به حجم انتقال سیال نسبت به مدل های مشابه در بازار و قابلیت نصب بر روی گاید ریل بنا به درخواست از دیگر ویژگی های این مدل الکتروپمپ های لجن کش محسوب می شود .

 

قسمت آب بندی دارای کاسه نمد و دو مکانیکال سیل از نوع سوپر متریال ( سیلیکون – سیلیکون / کربن - سرامیک در مدل های تا 7.5 کیلو وات و سیلیکون – سیلیکون / سیلیکون – سیلیکون در مدل های بالای 7.5 کیلو وات )که در محفظه روغن تعبیه شد و باعث طول عمر بالای دستگاه همچنین عدم نفوذ پذیری کامل آب می شود .

کاربرد 

 

  1. انتقال فاضلاب خانگی ، صنعتی ، کشاورزی ، معدنی ، بیمارستانی ، شهری
  2. تصفیه آب و فاضلاب و پساب ، سپتیک
  3. انتقال پساب های بیولوژیکی و تخلیه حوضچه های هوازی و بی هوازی و لجن فعال
  4. مورد استفاده در فاضلاب هتل ها ، رستوران ها ، آشپزخانه ها ، ساختمان های تجاری ، اداری ، مسکونی، صنایع فولاد ، نیروگاه ها ، چوب و کاغذ ، ساختمانی ، چرم سازی ، مزارع پرورش ماهی و میگو ، کشتارگاه ها ، دام و طیور ، شرکت های حفاری ، سد سازی ، مترو ، جاده سازی و پی کنی
  1. انتقال آب های کثیف و گل آلود حاوی ماسه های ریز و ساینده از گودال ها ، چاه ها ، رودخانه ، نهر و جویبار ها
  2. انتقال فاضلاب خام ، لجن پساب های صنعتی مخلوط با آب ، فاضلاب های خاص با الیاف بلند

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 036
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 047
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 40 درجه سانتی گراد
حداکثر عمق غوطه وری (M) ۱۰
دور موتور (rpm) 2850
قطر دهانه خروجی (INCH) 3
جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (Cast iron)
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه چدن ضد زنگ (Cast iron)
جنس شفت استیل
وزن با جعبه (kg) 83
کاربرد 1 صنعتی
کاربرد 2 کشاورزی
توان (HP) 007.5
توان (KW) 005.5
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز سه فاز
طول سیم (m) 8
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) ۳۸۰
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور B
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP68
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها