تصویر پمپ سانتریفیوژ عمودی (EVP 10H-3)

پمپ سانتریفیوژ عمودی (EVP 10H-3) vertical multistage pump

پمپ چرخ دنده ای عمودی طبقاتی از جنس استیل 304 و با حداکثر دبی 16 مترمکعب در ساعت و حداکثر توان 7.5 کیلو وات (تکفاز و سه فاز) جهت تامین فشار در سیستم های آبرسانی،تغذیه دیگ بخار، آب شیرین کن های صنعتی ، بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی،تاسیسات صنعتی استفاده میشود.

کد کالا: 460471453000

products.sharing

پمپ های سانتریفیوژ عمودی طبقاتی یکی از انواع مدل پمپ ها می باشد که برای تامین فشار و دبی مورد نیاز آب در مصارفی گسترده ای از قبیل تامین فشار آب مصرفی ساختمان ها بلند، سیستم های انتقال آب، بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی، سیستم های شستشوی صنعتی، گردش آب سرد سیستم ها خنک کننده، سیستم های تصفیه آب، آبیاری تحت فشار کشاورزی و ... استفاده می شوند.

 

پمپ های عمودی طبقاتی در شرکت لیو در چند تیپ مختلف تولید می شوند که شامل تیپ های LVR(S) ، EVS و EVP می باشند، در بین این این تیپ ها پمپ های EVP گزینه اقتصادی شرکت لیو برای مصارفی می باشند که نیاز به استفاده از پمپ های عمودی می باشد اما شرایط کاری به صورتی است که مشخصات فنی این پمپ جوابگوی نیاز مصرف کننده می باشد (برای مثال سیال آب با دمای کمتر از 60 درجه سانتیگراد می باشد)، در این خصوص قیمت تمام شده محصول حدود 40 درصد کمتر از سری LVR با کارکرد مشابه می گردد و هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تری نیز دارد.

همانطور که از نام این محصول مشخص می باشد این پمپ به صورت عمودی قرار می گیرد و الکتروموتور در بالا قرار گرفته و شفت آن به صورت عمودی و یکسره می باشد و در قسمت پایین پروانه و دیفیوزرهای پمپ قرار دارد، ورودی پمپ در قسمت پایین و خرجی جریان سیال در بالای پروانه ها قرار دارد و زاویه بین ورودی خروجی قابل تنظیم می باشد.

در پمپ های عمودی طبقاتی لیو جنس شفت و بدنه پمپ از استنلس استیل 304 و جنس پروانه و دیفیوزرها از پلاستیک مهندسی با مقاومت بالا ساخته شده اند و همچنین قسمت ورودی و خروجی پمپ از چدن ضد زنگ HT200 ساخته شده است.

پمپ های عمودی طبقاتی EVP لیو در سری های 2، 4، 6، 10تولید می شوند، این پمپ ها قابلیت تامین فشار تا 153 متر و تامین دبی تا 16 متر مکعب بر ساعت را دارند و سیال با محدوده دمای 5+ الی 60+ درجه سانتیگراد را پمپاژ می نمایند.

در کل پمپ های عمودی طبقاتی EVP یک گزینه اقتصادی با طول عمر بالا می باشند که با قیمت مناسب خود قابلیت کاهش هزینه های تولید بسیاری از سیستم ها با قابلیت اطمینان بالا را دارند، در واقع با استفاده از این پمپ ها میتوان بدون کاهش راندمان و طول عمر، هزینه های تولید سیستم ها را کاهش داد.

سایر

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 056
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 016
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 60 درجه سانتی گراد
حداقل دمای سیال(درجه سانتی گراد) 5
حداکثر عمق غوطه وری (M)
سیال قابل پمپ
دور موتور (rpm) 2950
قطر دهانه ورودی (INCH) 1/2 1
قطر دهانه خروجی (INCH) 1/4 1
جنس بدنه پمپ استنلس استیل316(ASISI316)
جنس آبندی
جنس سیم پیج مس
جنس پروانه پلاستیک مهندسی
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
وزن با جعبه (kg) 32.8
کاربرد 1 صنعتی
کاربرد 2 خانگی
کاربرد 3 کشاورزی
توان (HP) 004
توان (KW) 003
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز سه فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) ۳۸۰
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور F
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور IP55
صدا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها