تصویر پمپ جتی AJDM110/4H
تصویر پمپ جتی AJDM110/4H
تصویر پمپ جتی AJDM110/4H

پمپ جتی AJDM110/4H Jet Pump for Deep Wells

پمپ جتی دولول AJdm برای انتقال آب تمیز و یا سیالاتی که خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه آب باشند. مناسب برای تامین آب از حوضچه ها و چاه های با عمق 40 متر آبیاری باغ ها و مزارع.


products.sharing

پمپ های جتی دولول Ajdm یکی از مدلهای بسیار پر کاربرد میباشد که در برند لئو با نام AJdm نام گذاری شده اند، این پمپ ها برای انتقال آب تمیز و سایر سیالات مشابه آب در خواص فیزیکی و شیمیایی قابل استفاده می باشند. ویژگی کاربردی این نوع پمپ ها آن است که آب را از چاه هایی با عمق 40 متر مکش میکند و مناسب برای تامین آب از حوضچه ها و چاه ها برای مصارف کشاورزی و صنعتی و خانگی میباشد.

اندازه لوله خروجی این پمپ ها 1 اینچ می باشد و با توان 0.75 تا 1.1 کیلو وات در برند لیو تولید می شوند که با برق تکفاز کار می کنند، حداکثر ارتفاع (هد) این پمپ ها در حالتی که 15متر مکش داشته باشد،  29متر می باشد و میزان آبدهی تا حداکثر 34لیتر بر دقیقه ( 2 مترمکعب بر ساعت)می باشد.

پمپ های جتی دولول لیو با بدنه  چدن ضد زنگ HT200 می باشد که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده اند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد، ساخته شده اند و پروانه آنها نیز از جنس برنج ساخته شده است.

در پمپ های جتی به جهت ایجاد مکش خوب از چند قطعه داخلی به نام دیفیوزر و یک نازل ونتوری استفاده شده است که این قطعات از جنس پلاستیک مهندسی PPO میباشند.

مشخصات هیدرولیکی

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 075
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 2.04
قطر دهانه ورودی (INCH) 4
قطر دهانه خروجی (INCH) 1
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 60 درجه سانتی گراد

جنس

جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس سیم پیج
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)

مشخصات الکتریکی

توان (HP) 001
توان (KW) 0.75
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها