تصویر AQm37 پمپ آب نیم اسب خانگی ورودی بغل
تصویر AQm37 پمپ آب نیم اسب خانگی ورودی بغل
تصویر AQm37 پمپ آب نیم اسب خانگی ورودی بغل

AQm37 پمپ آب نیم اسب خانگی ورودی بغل Peripheral Pump

پمپ محیطی AQm برای انتقال آب تمیز و یا سیالاتی که خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه آب داشته باشد. مناسب برای تامین فشار آب خانگی و دستگاه های تهویه مطبوع میباشد. تفاوات این پمپ ها نسبت به پمپ های apm خروجی از بغل می باشد.


products.sharing

پمپ های محیطی از جمله متداول ترین پمپ ها دربازار ایران می باشند. این نوع پمپ ها در صورتی که دارای ورودی از بغل باشند در برند لیو با نام AQm مشخص می گردند. این محصول برای انتقال آب تمیز طراحی شده و در مواردی از قبیل آبرسانی خانگی برای ساختمان های کوچک، سیستم های آبیاری پاششی کوچک،  سیستم های تهویه مطبوع کوچک و ... استفاده می شوند.

از نظر جنس قطعات در این پمپ ها شرکت لیو سعی بر این نموده که از بهترین متریال با بالاترین سطح استاندارد روز دنیا استفاده نماید، جنس بدنه این پمپ ها از چدن ضد زنگ HT200 می باشد که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده اند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد، پروانه این مدل پمپ از برنج ساخته شده و به دلیل نوع خاص پروانه و بدنه پمپ و فاصله کم آنها از یکدیگر، در قسمت داخلی و دو طرف پروانه از قطعات برنجی استفاده شده است، علت استفاده از این قطعات جلوگیری از تجمع زنگ زدگی و ذرات ناخالصی بین پروانه و بدنه پمپ در زمان هایی که برای مدتی از پمپ استفاده نمی شود می باشد و در نهایت این ساختار مانع از گرفتگی و قفل کردن پمپ می گردد، و عمر محصول را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

به دلیل فاصله کم پروانه و بدنه پمپ در محصول، این نوع پمپ ها توانایی تامین فشار بالا به نسبت توان کم خود را دارند و بسته به مدل از 2 الی 75 متر فشار را تامین می نمایند و محدوده آبدهی در این پمپ ها حداکثر تا میزان 45 لیتر در دقیقه ( 2.7 متر مکعب در ساعت) می باشد، حداکثر مکش از عمق این محصول معادل 8 متر می باشد که در صورت نصب صحیح قادر به مکش آب از چا ها یا استخر هایی با این عمق را دارد.

مشخصات هیدرولیکی

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 040
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 002.4
قطر دهانه ورودی (INCH) 1
قطر دهانه خروجی (INCH) 1
حداکثر عمق مکش (M) 8 +
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 60 درجه سانتی گراد

جنس

جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس آبندی
جنس سیم پیج
جنس پروانه برنج
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)

مشخصات الکتریکی

توان (HP) 0.5
توان (KW) 0.37
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها