تصویر پمپ آبنما (XKF-95P)

پمپ آبنما (XKF-95P) fountain pump

پمپ چرخ دنده ای آبنما با دو نازل نمکدانی و قارچی با حداکثر ارتفاع 3 متر و حداکثر آبدهی 3500 لیتر بر ساعت و توان 95 وات جهت زیباسازی و تزئین به صورت فواره در حوضچه های کوچک و همچنین آب نما های کوچک و آکواریوم ها قابل استفاده می باشد.

کد کالا: 460551181000

products.sharing

پمپ هاي آبنما سری XKF شامل يک پمپ گريز از مرکز به همراه شفت افقي مي باشند که فشار سيال خروجي آنها به چرخش پروانه ها وابسته است. در سيستم پمپ هاي آبنما از آب بندي مکانيکي استفاده مي شود که مانع نفوذ آب به داخل موتور گردد.اين نوع پمپ ها جهت انتقال سیال تمیز و عاری از مواد جامد و ساینده، غیر چسبناک، غیر کریستالی و از لحاظ شیمیایی خنثی، نزدیک به خواص آب و براي برداشتن آب حوضچه ها به شکل آب نما به کار مي روند. طرز کارکرد پمپ هاي آب نما به اين گونه است که در آب غرق مي گردد و در پايين ترين سطح آب قرارگرفته و آب را به بالا انتقال ميدهد

بدنه اين پمپ ها از جنس پلیمر و پروانه آنها نيز از جنس پلیمری طراحی و ساخته شده است و مي توانند مايعاتي با حداکثر دماي 35 درجه سانتيگراد را انتقال دهند.

نصب آن بصورت عمودی و غوطه ور در آب می باشد. حوضچه یا استخر می تواند منبع تامین آب فواره باشد.

پمپ آبنمای لیو دارای یک سوپاپ جانبی با شیر تنظیم بین 0 تا 90 درجه می باشد، که این امکان را بوجود می آورد که آب فواره به صورت ترکیبی از حوضچه و اتصال شلنگ (به قطر 13 و 19 میلیمتر) به سوپاپ جانبی تأمین شود.

می توان شیر تنظیم سوپاپ را روی 90 درجه تنظیم نمود و آب فواره را مستقیما از یک منبع خارجی توسط اتصال شلنگ به سوپاپ جانبی تامین نمود.

همچنین پمپ آبنمای لیو دارای 2 نازل بصورت نمکدانی و قارچی می باشد که قابلیت تنظیم قطر و جریان آب فواره وجود دارد.

 طراحی کم حجم ، پروانه ضد قفل در هنگام خشک کار کردن پمپ و دارای محافظ در برابر شوک های الکتریکی از دیگر ویژگی های این محصول می باشد

کاربرد XKF :

 براي تزيين و زيبايي حوضچه ها ، ايجاد فواره و پرتاب آب به سمت بالا ، نماسازي و زيباسازي سطح شهر ، دکوراسيون مکانهاي خصوصي ، مراکز تفريحي و پارک ها و همچنین در برخی آب نماها و آکواریوم های کوچک استفاده مي شود .

سایر

حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 35 درجه سانتی گراد
حداکثر عمق غوطه وری (M) ۸۰
سیال قابل پمپ آب تمیز
قطر دهانه خروجی (INCH) 0.029
جنس بدنه پمپ پلاستیک مهندسی PP
توان (HP) 0.1
توان (KW) 0.095
شدت جریان (A)
فرکانس
فاز تک فاز
طول سیم (m)
زمان کارکرد در نصف توان
ولتاژ کاری (V) 220
کلاس عایق حرارتی الکترو موتور
کلاس حفاظت محیطی الکترو موتور
صدا
وزن با جعبه (kg) 17
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 003.5
کاربرد 1 خانگی
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها