تصویر بوستر پمپ خطی 1 اسب خانگی  LPM 750HA

بوستر پمپ خطی 1 اسب خانگی LPM 750HA Boster Pump

بوسترپمپ های سری Lpm از نوع سیرکولاتور با قابلیت انتقال سیال تا دمای 100 درجه سانتی گراد بوده و دارای فلوسوئیچ میباشد که مناسب برای گردش آب سرد و گرم در منازل و سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد.


products.sharing

پمپ های سیرکولاتور از جمله پمپ های پر مصرف در صنایع مختلف می باشند، شرکت لیو این پمپ ها را در چند تیپ مختلف تولید می نماید که یک تیپ آن بوسترپمپ های سیرکولاتور سری Lpm می باشد. این پمپ ها در مصارفی از قبیل گردش آب گرم یا سرد در سیستم های گرمایشی یا سرمایشی تهویه مطبوع، تامین فشار کافی آب گرم برای حمام و سونا، سیستم های گرمایش مرکزی و ... استفاده می شوند.

پمپ های سیرکولاتور Lpm از نوع پمپ های خطی می باشند و دارای اندازه لوله خروجی و ورودی یکسان می باشند و این اندازه از 1 الی 2.5  اینچ در مدل های مختلف می باشد.

بوسترپمپ های سری Lpm از نوع سیرکولاتور با قابلیت انتقال سیال تا دمای 100 درجه سانتی گراد بوده و دارای فلوسوئیچ میباشد که مناسب برای گردش آب سرد و گرم در منازل و سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد.

موتور الکتریکی این پمپ ها دارای توان 370 الی 750 وات می باشد که با برق تکفاز کار می کند و دارای کلاس حرارتی F و کلاس حفاظت محیطی IP44 می باشند.

شرکت لیو سعی بر این نموده که از بالاترین استانداردها در تولید و جنس محصولات خود استفاده نماید، جنس بدنه پمپ های Lpm  از چدن ضد زنگ HT200 می باشد که به جهت جلوگیری از زنگ زدگی توسط عملیات الکتروفریوز (رنگ آمیزی ضد زنگ محصول به کمک نیروی مغناطیسی) ضد زنگ شده اند و مقاومت بسیار خوبی در مقابل زنگ زدگی حتی در محیط هایی با رطوبت بالا دارد. پروانه آن از پلاستیک مهندسی PPO با قابلیت تحمل دما تا 150 درجه سانتیگراد تولید شده است.

مشخصات هیدرولیکی

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 30.8
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 6.6
قطر دهانه ورودی (INCH) 1
قطر دهانه خروجی (INCH) 1
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 100درجه سانتی گراد
حداقل دمای سیال(درجه سانتی گراد) 2درجه سانتی گراد

جنس

جنس بدنه پمپ چدن ضد زنگ (HT200)
جنس پروانه پلاستیک مهندسی PPO
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها