تصویر ECH2-20-F

ECH2-20-F افقی طبقاتی اقتصادی

پمپ سانتریفیوژ افقی طبقاتی ECH با بدنه و پروانه از جنس استیل 304 طراحی شده که بسیار کم صدا و کم مصرف میباشند و با حداکثر دبی 28 متر مکعب در ساعت و توان 0.37 تا 4 کیلو وات برای مصارفی مانند تامین فشار آبرسانی، تغذیه دیگ بخار، بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی، تامین آب جهت پرورش سبزیجات گلخانه ای و پرورش ماهی و طیور و استفاده های صنعتی و معدنی، سیستم های تهویه مطبوع مرکزی و سیستم های چرخش آب مرکزی و آب شیرین کن های صنعتی و... مناسب میباشند.


products.sharing

پمپ های ECH لیو از نوع پمپ های سانتریفیوژ افقی طبقاتی می باشند، که در آنها از چند پروانه برای پمپاژ سیال استفاده شده است و تعداد  این پروانه ها از 2 الی 6 عدد بسته به مدل متغیر می باشد، به دلیل استفاده از چند پروانه در این پمپ ها امکان دستیابی به فشار خروجی بیشتر نسبت به پمپ های تک پروانه با توان مشابه وجود دارد.

پمپ های ECH نسبت به پمپ های معمول دارای صدای کمتر و کارکرد نرم تری می باشند و برای مصارفی از قبیل تامین فشار آبرسانی، تغذیه دیگ بخار، بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی، تامین آب جهت پرورش سبزیجات گلخانه ای و پرورش ماهی و طیور و استفاده های صنعتی و معدنی، سیستم های تهویه مطبوع مرکزی و سیستم های چرخش آب مرکزی و آب شیرین کن های صنعتی و ...  استفاده می شوند.


پمپ های ECH دارای دو مدل عادی ECH و مدل اقتصادی Ech...f میباشد که در سری اقتصادی از پایه آلومینیوم بجای چدن استفاده شده که باعث سبکتر شدن پمپ نیز گردیده است. همچنین طول شفت پمپ نسبت به مدل های عادی کوتاه تر شده است.
پمپ های ECH قابلیت تامین فشار تا 58 متر و آبدهی تا 28 متر مکعب بر ساعت را دارند و در صورت نصب صحیح قادر به مکش آب از استخر یا چاه با عمق حداکثر 8 متر را داشته و حداکثر دمای مجاز سیال در مدل های عادی تا 85 درجه سانتیگراد و در مدل های اقتصادی تا 60 درجه سانتی گراد می باشد.

در پمپ های ECH تمام قطعات در تماس با مایع شامل بدنه پمپ، پروانه ها، دیفیوزر، بوش ها و ... از جنس استنلس استیل 304 ساخته شده که تمام این قطعات در شرکت لیو توسط مراحل پرسکاری و جوشکاری توسط دستگاه های پیشرفته تولید می گردند.

پمپ های افقی طبقاتی ECH با توان موتور الکتریکی 0.37 الی 4 کیلو وات (0.5 الی 5.5 اسب بخار) تولید می کنند و موتور الکتریکی آنها دارای کلاس حفاظت محیطی IP55 در مدل های عادی و IPX در مدل های اقتصادی بوده و کلاس عایق حرارتی پمپ ها F می باشد.

پمپ های ECH  گزینه بسیار مناسبی برای انواع مصارف ذکر شده می باشند زیرا با توجه به راندمان بالا در مصرف انرژی صرفه جویی می نمایند و طول عمر بسیار مناسبی دارند

مشخصات هیدرولیکی

حداکثر ارتفاع(هد) (M) 18
حداکثر آبدهی(دبی)(M3/H) 3.6
قطر دهانه ورودی (INCH) 1
قطر دهانه خروجی (INCH) 1
حداکثر عمق مکش (M) 8
حداکثردمای سیال (درجه سانتی گراد) 60

جنس

جنس بدنه پمپ استنلس استیل ASISI304)304)
جنس پروانه استنلس استیل 304 (AISI304)
جنس شفت استنلس استیل 304 (AISI304)

وزن

وزن با جعبه (kg) 12.3
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
مقایسه کالاها